Sport nafaqat jismoniy tayyorgarlikni saqlashga yordam beradi, balki farovonlik va kayfiyatga ham sezilarli ta’sir qiladi. Ba’zi odamlar sport bilan shug’ullanishni boshlaydilar va tez orada taslim bo’lishadi, boshqalari esa butun hayoti davomida jismoniy mashqlarni to’xtata olmaydi. Agar siz hali ham o’tirib turish yoki qorin bo’shlig’ingizni mashq qilish uchun juda dangasa bo’lsangiz, unda biz sizga sport bilan shug’ullanishingiz kerak bo’lgan 12 ta asosiy sabab haqida aytib beramiz.

Ortiqcha vaznni nazorat qilish

Tanangizni yaxshi holatda saqlash uchun siz muntazam ravishda sportga vaqt ajratishingiz kerak. Muntazam mashqlar sizga ajoyib ko’rinishga yordam beradi, chunki mashq qilish orqali siz qo’shimcha kaloriyalarni yoqasiz. O’z vazningizni nazorat qilish uchun siz iste’mol qilgan kaloriyalarni va mashg’ulot paytida sarflagan kaloriyalaringizni hisoblash juda muhimdir.

Energiya

Jismoniy mashqlar energiyani oshirishga yordam beradi, ayniqsa odam surunkali charchoqdan aziyat cheksa. Jismoniy faollik paytida kislorod to’qimalarga tezroq kiradi, bu esa kuchning oshishiga yordam beradi.

Kasallikning oldini olish

Agar siz hali ham sport nima uchun bunchalik zarur deb hisoblanayotganiga qiziqsangiz, biz sizni xursand qilishga shoshilamiz: jismoniy mashqlar tufayli siz yurak xastaliklari, bel kasalliklari, shuningdek, astma va diabetning oldini olishingiz mumkin. Mashq qilish, shuningdek, ruhiy kasalliklar kabi ba’zi kasalliklarni nazorat qilishga yordam beradi.

Chuqur uyqu

Har bir inson o’zini yaxshi his qilish va kun davomida samarali bo’lishi uchun etarli uyquga muhtoj. Agar siz uyqusizlikdan aziyat cheksangiz, unda yaxshi jismoniy faoliyat sizga foyda keltiradi.

Yaxshi his qilish

Muntazam mashg’ulotlar sizning farovonligingizni sezilarli darajada yaxshilaydi va ajoyib natijalar yangi rag’batlarni beradi. Muntazam ravishda jismoniy mashqlar bilan shug’ullanadigan odamlar yanada chidamli va sog’lom bo’ladi.

Yaxshi kayfiyat

Jismoniy mashqlar odamlarga qo’rquv va tashvish tuyg’ularini engishga yordam beradi, shuningdek, maksimal yengillik va tinchlikka yordam beradi. Agar ish kunidan keyin kayfiyatingiz yomon bo’lsa yoki biror narsa sizni bezovta qilsa, biroz vaqtingizni sportga ajrating.

chiroyli teri

Bizning tanamizdagi antioksidantlar terimizning holati va ko’rinishiga ta’sir qiladi. Vaqt o’tishi bilan ularning ishlab chiqarilishi kamayadi, bu esa qurib ketish va qarishga olib keladi. Bu imkon qadar kechroq sodir bo’lishi uchun odamlar mashq qilishlari kerak.

Miyaning yaxshi ishlashi

Sport shuningdek, miya faoliyatini va xotirani yaxshilashga yordam beradi. Keksa odamlarning faolligini saqlab qolish juda muhim, chunki yoshi bilan miya faoliyati sezilarli darajada kamayadi va xotira muammolari ham paydo bo’ladi. Bunday holda, biz jiddiy sport haqida gapirmayapmiz, ammo siz o’zingizni kundalik mashqlar va yurishga odatlantirishingiz kerak.

Og’riqni kamaytirish

Tadqiqotlar shuni ko’rsatdiki, sport doimiy og’riq bilan kurashishga yordam beradi. Agar siz biron bir og’riqli his-tuyg’ularga duch kelsangiz, sport sizning hayotingizda muntazam ravishda bo’lishi kerak.

Intim hayotni yaxshilash

Shuni ta’kidlash kerakki, doimiy jismoniy faollik sizning jinsiy hayotingizga eng yaxshi ta’sir qiladi. Ko’pgina ayollar muntazam ravishda mashq qilishni boshlaganlaridan so’ng, ular orgazmni tez-tez boshdan kechira boshlaganliklarini da’vo qilishadi.