Xo’sh, bugun bu ish bermadi, lekin ertaga, ertaga men uni yoritib, siz orzu qilmagan loyihalarni urib qo’yaman. Va keyin hamkasblar bilan qo’ng’iroq davom etdi, bir nechta shoshilinch vazifalar keldi va siz rejalashtirilgan rejalar o’rniga siz yong’inlarni o’chirdingiz va kun oxiriga kelib odatdagi norozilik hissi bilan charchadingiz. Umuman olganda, har bir kishining uchrashuvlari va “kechagi kuni” bor, lekin hamma ham o’z mahsuldorligini yo’qotmaydi. Bu erda qanday qilib bitta bo’lish haqida oddiy maslahatlar.

Yolg’on gapirmang

Atrofdagilarga ham, ota-onamga ham, avvalo o‘zimga ham. Endi, agar siz haqiqatan ham muhim narsani qilish o’rniga, bo’shdan bo’shgacha aralashayotgan bo’lsangiz, nima uchun javob bering. Faqat ikkita mumkin bo’lgan natijalar mavjud:

  • Buning sababini topasiz, uni hal qilasiz va maqsadlaringiz sari harakat qilishni boshlaysiz,
  • siz hech qanday sabab topolmaysiz, lekin sizda bunday vazifangiz yo’qligini tan olasiz, shuning uchun tirnoqlarni tishlashning ma’nosi yo’q.

Rostini aytsam, hamma narsa oddiyroq. Agar xohlasangiz, buni qiling, xohlamasangiz, qilmang va hech qanday sharoit, shikoyat yoki bahona yo’q.

Uch qoida

Xudo uchlikni, 3 oq otni, o’yin uchun 3 qismni sevadi – jahannam, miya bu raqamni yaxshi ko’radi. Shuning uchun, kun oxirigacha bajarilishi kerak bo’lgan 3 ta muhim vazifani o’zingizga belgilang.

Mening rejam bor

Fikringizni tinchlantirish va tizza kompyuteringizni tartibga solish uchun sizda ham shunday bo’ladi. Ha, rejalashtirish vaqt talab etadi, lekin biz aslida qaerga qazayotganimizni tushunib, x2 bo’lmasa, x3 ni tejaysiz. Shuning uchun, dushanba kuni ertalab va ideal holda, juma kuni kechqurun kuchli iroda bilan harakat qiling, o’tiring va keyingi haftada nima qilishingizni yozing. Bundan tashqari, agar vazifa juda katta bo’lib tuyulsa, siz uni yaxshi rejalashtirmagansiz. Janrning eng yaxshi qonunlarida bo’lgani kabi, bo’ling va zabt eting.

Birma-bir

Multitasking mavjud emas. Hatto Yuliy Tsezar ham vazifalarni qanday qilib mohirona almashtirishni bilardi. Va agar siz Rim imperiyasining chegaralarini kengaytirish bilan band bo’lmasangiz, parallel ravishda biror narsa qilishga urinishning ma’nosi yo’q. Agar biror narsani tugatgan bo’lsangiz, biroz tanaffus qiling va boshqasiga o’ting. Tasavvur qiling-a, agar siz hamkasbingizga “Men bu ishni yana bir soat qilmayman” deb aytsangiz, osmon qulab tushmaydi.

Vaqt o’tdi

Vazifa qancha vaqt ajratsangiz, shuncha vaqt ketadi – bu qonun, bu erda muhokama qilinadigan hech narsa yo’q. Maqsadni kichik harakatlarga ajrating va ularning har birini qisqa qismlarga qo’ying. Qancha davom etishini o’zingiz hal qiling, men uchun 40 daqiqa ideal.

Sayrga boring

Quyosh nuri kayfiyat va mahsuldorlikni oshiradi va chalg’itilgan rejimda miya murakkab vazifalar uchun yangi maslahatlar topadi. Shuning uchun, ochko’zlik qilmang va kuniga kamida yarim soatni sayrga ajrating.

Keraksiz narsalarni olib tashlang

Bu erda biz jismoniy axlat haqida (ish joyi toza va eng muhimi, qulay bo’lishi kerak) va ilovalardan bildirishnomalarning tebranishi (faqat ularni o’chirib qo’ying, vaqt) va begona tovushlar haqida (ular sodir bo’ladi, bu muqarrar, shuning uchun toping. monoton treklar yoki tabiat tovushlari – bu sizga diqqatni jamlashga yordam beradi).

Telefonni ko’tarmang

Agar qo’lingiz tasodifan smartfoningizga cho’zilsa, siz charchagan bo’lishingiz mumkin. Twix yoki yo’q, tanangiz va ruhiyatingiz buni so’rasa, tanaffus qiling. Bunday holda, butunlay harakatsiz bo’lish yoki imkon qadar faollikni o’zgartirish (kompyuterda o’tirish – raqsga tushish) muhimdir. Telefonga qaramlikdan “davolash”ga quyidagilar yordam beradi:

  • ilovalar uchun kunlik cheklovlar (yoki ularni oddiygina olib tashlashingiz mumkin va agar xohlasangiz, brauzerdan foydalanish noqulay);
  • “Men hozir smartfonimda nima qilishni xohlayman” degan savol – javob yo’q, siz hatto telefonni ko’tarmaysiz;
  • gadjetdan foydalanish statistikasi odatda qo’rqinchli, o’z oldingizga bir hafta ichida vaqtni 10% ga qisqartirishni maqsad qilib qo’ying va keyin yana va yana.