Har kuni yaxshi holatda bo’lish va har qanday muammolarni muvaffaqiyatli engish juda yaxshi bo’lardi. Ammo qanday qilib ijobiy munosabatni saqlab qolish va muammolardan qochmaslikni o’rganish kerak? Siz miya bilan “rozi bo’lishingiz” mumkin. 

Miya hamma narsani nazorat qilishi kerak. Vaziyat butunlay nazoratdan chiqib ketgan bo’lsa, siz noqulaylikni his qilasiz. Kamida 45 kun davomida hamma narsani nazorat qilish odatidan voz kechishga harakat qiling. Ob-havoni kuzatmang, har bir kichik narsada eng zo’r bo’lishga intilmang, uzoq burchakda bir nechta qo’shimcha chang bo’lagini qoldiring. Tajribaning 45-kunida siz o’z qobiliyatingizga nisbatan ancha ishonchli bo’lasiz. 

Shaxsiy munosabatlar. Agar sizning boshingizda “Men buni qila olmayman”, “bu juda qiyin” iboralari uchun joy bo’lsa – ertami-kechmi miya har qanday muammoni engib bo’lmaydigan to’siq sifatida qabul qiladi. Hissiy ohang miyani qayta tiklaydi. Muammo haqida salbiy fikr yuritib, siz o’zingizni muvaffaqiyatsizlikka tayyorlaysiz. Yangi vazifani bajarishda buni yodda tuting! 

Miya tan olishni yaxshi ko’radi. Ijtimoiy tan olish va g’urur tuyg’usi serotonin ishlab chiqarishni rag’batlantiradi, bu bizga yaxshi holatda bo’lish va dunyoga ijobiy nuqtai nazar bilan qarash imkoniyatini beradi. Oxirgi paytlarda aql bilan qilgan ishlaringizga e’tibor bering va o’zingizni maqtashni unutmang. 

Miya o’rganishni yaxshi ko’radi. Har doim faoliyat cho’qqisida bo’lish, vazifalarni muvaffaqiyatli hal qilish, maqsadlarni to’g’ri qo’yish va ularga erishish uchun miya doimiy mashg’ulotlarga muhtoj. Vikium-da siz xotirangizni, diqqatni jamlash qobiliyatini yaxshilaydigan va ko’p ma’lumotlarni boshingizda osongina saqlashga yordam beradigan simulyatorlarni topasiz.